(απαραίτητο για την ψηφοφορία των ταινιών)
(απαραίτητο για το σχολιασμό των ταινιών)

Στατιστικά

  • Σύνολο μελών: 6626

Τυχαίες ταινίες

Προβολή της ταινίας

Το αγγελούδι μας πούντο;

Βιογραφικό του σκηνοθέτη

Η Ευγενία Χατζίκου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Σκηνοθεσία, Υποκριτική, Γαλλική Φιλολογία και Μουσική, και ειδικεύθηκε στην Τηλεόραση, υπότροφος στις Βρυξέλλες..
Ίδρυσε τη Δραματική Σχολή με την επωνυμία "Σπουδαστήριο Τέχνης", πού αργότερα χαρακτηρίσθηκε "Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης" εφόσον μπήκε στην τρίτη βαθμίδα εκπαίδευσης.
Ίδρυσε επίσης την Σχολή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης.
Δημιούργησε δύο ομάδες εργασίας: τον  Ε.Λ.Ο.Σ.Ε.Χ., ομάδα σπουδαστών που έδωσαν πενήντα παραστάσεις σε χώρους δουλειάς, άσυλα, ιδρύματα, σχολεία κι αλλού, σε σκηνοθεσία δική της και τον Α.Π.Ο., με περισσότερο "επαγγελματικές" προϋποθέσεις, που έλαβε μέρος τρεις φορές στο θεατρικό Φεστιβάλ Ιθάκης. Βραβείο έργου (Τάκης Καρνάτσος) και βραβείο ερμηνείας (Σαράντος Φράγκος), έχουν απονεμηθεί σε μέλη του Α.Π.Ο.
Η Σχολή Κινηματογράφου έλαβε διεθνές βραβείο προόδου στο Μόναχο.
Με σπουδαστές των Σχολών συμμετείχαν σε πολλά διεθνή κι ευρωπαϊκά φεστιβάλ. Συμμετείχε ακόμη στα συνέδρια της Διεθνούς και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Σχολών, στις οποίες ήταν τακτικό μέλος.
Γύρισε την ταινία "Το αγγελούδι μας, πούντο;", με θέμα την έκτρωση, την ταινία "Γένους θηλυκού" με θέμα τη θέση της γυναίκας σήμερα και το ντοκιμαντέρ "Μικ.-Μηκ." με θέμα τις μικρού μήκους ταινίες στην Ευρώπη. Κι οι τρεις έχουν αγορασθεί από την Ε.Ρ.Τ.
Έχει πάρει βραβείο σεναρίου.
Έχει μεταφράσει δέκα πέντε βιβλία από τα οποία τα επτά αφορούν τις τέχνες των μέσων ενημέρωσης. Έχει γράψει ένα πρωτότυπο βιβλίο με τίτλο "Αυτοσχεδιάζοντας". Όλα κυκλοφορούν από γνωστούς εκδοτικούς οίκους.
Δίδασκε και στις δύο υπό την επωνυμία της Σχολές, για πολλά χρόνια.
Τέσσερις φορές ήταν μέλος στην κριτική επιτροπή του φεστιβάλ Ιθάκης.
Τον περασμένο Νοέμβρη κυκλοφόρησε το ΝΟΤΕΒΟΟΚ της, βιβλίο με αυτοβιογραφικά στοιχεία, τη δημιουργία των δύο Σχολών, προσωπικές εμπειρίες, και πολλά ακόμα, αποτελώντας πρωτότυπη παρουσία στο χώρο.